مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 12:012019-03-10سياسي

هاشمی: خط 6 مترو با حضور روحانی افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به جزییات جلسه امروز گفت: به دلیل برگزاری هم اندیشی اعضای شورا و شهردار، - رییس شورای شهر تهران گفت: خط 6 مترو فروردین ماه امسال با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به جزییات جلسه امروز گفت: به دلیل برگزاری هم اندیشی اعضای شورا و شهردار، جلسه امروز با کمی تأخیر آغاز شد و در آن نامه هیئت تطبیق فرمانداری به برخی از بند های برنامه سوم شهر تهران مطرح شد که اعضای شورا با توجه به تأخیر ارسال این اعتراض و کلی بودن آن، آن را از دستور جلسه خارج کرده و همین رأی را نیز به فرمانداری اعلام کردند.

هاشمی ادامه داد: چند موضوع نامگذاری و بررسی 10 پلاک ثبتی به عنوان باغ نیز در جلسه مطرح شد.

وی گفت: لایحه یکپارچه سازی امداد و نجات نیز در این جلسه مطرح شد که با توجه به تصمیم مجلس قرار شد این لایحه از دستور کار خارج شود.

وی در خصوص جزییات جلسه هم اندیشی اعضای شورا با شهردار گفت: در این جلسه پیروز حناچی در خصوص راه اندازی خط 7 تا میدان صنعت تا پایان سال و خط 6 در فروردین ماه با حضور رییس جمهور خبر داد و گفت: خط 6 آماده بهره برداری است، اما به دلیل حضور روحانی در مراسم افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: خط 6 مترو با حضور روحانی افتتاح می شود

هاشمی: خط 6 مترو با حضور روحانی افتتاح می شود