مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اسفند 1397 ساعت 10:412019-03-10اقتصادي

بازی ایرانی «پسرخوانده» جهانی می شود/ معاونت علمی امید شرکت های دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی شرکت دانش بنیان که به اتکای همت و توانمندی جمعی جوانان متخصص و خلاق ایرانی شکل گرفته است، - بازی ایرانی پسرخوانده جهانی می شود/ معاونت علمی امید شرکت های دانش بنیان بازی پسرخوانده که توسط جمعی از جوانان توانمند ایرانی تولید و حدود 2 میلیون دانلود داشته است، سال آینده به بازار های جهانی وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی شرکت دانش بنیان که به اتکای همت و توانمندی جمعی جوانان متخصص و خلاق ایرانی شکل گرفته است، اقدام به طراحی و تولید بازی های رایانه ای برای جوانان و نوجوانان کرده است.

این شرکت دانش بنیان که با تکیه بر تخصص 10 نفر از جوانان کشور فعالیت می کند، تاکنون 3 بازی رایانه ای در حوزه استراتژی و نقش آفرینی تولید کرده است.

یکی از این بازی ها به نام پسرخوانده با استقبال خوبی روبرو شده و تاکنون بیش از 2 میلیون دانلود داشته است و طراحان این بازی درصدد فروش بین المللی این بازی جذاب هستند.

محمد زهتابی مدیر عامل پردیس سرگرمی پاییزان، درباره فعالیت شرکت، گفت: شرکت ما با نام استودیوی بازی سازی پاییزان با ترکیبی از افراد جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی ایرانی «پسرخوانده» جهانی می شود/ معاونت علمی امید شرکت های دانش بنیان

بازی ایرانی «پسرخوانده» جهانی می شود/ معاونت علمی امید شرکت های دانش بنیان