مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 14:162019-03-09سياسي

«پسر خورشید» به زبان موسیقی با مردمان ایران سخن گفت


کنسرت «لئو روخاس» نوازنده مشهور اکوادوری در برج میلاد تهران روی صحنه رفت و قطعه ای را به مناسبت روز جهانی زن، به زنان و مادران تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کنسرت لئو روخاس نوازنده مشهور اکوادوری طی دو شب در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

خوان لئوناردو سانتیلیا روخاس، آهنگساز و نوازنده ی اهل اکوادور، برای دومین بار به ایران سفر کرده تا باز هم در تهران به اجرای برنامه بپردازد.

روخاس در ابتدای سال 1397 به تهران آمد و کنسرت های موفقی را به صحنه برد.

او هم اکنون در تهران به سر می برد و طی دو شب گذشته(شانزدهم و هفدهم اسفند) هم در مرکز همایش های برج میلاد تهران کنسرت هایش را در میان استقبال علاقه مندان به موسیقی برگزار کرد.

کنسرت شب گذشته (هفدهم اسفند 1397) لئو روخاس در حالی برگزار شد که تمام صندلی های مرکز همایش های برج میلاد پر از تماشاگر بود و بلیت های این اجرا از مدت ها پیش به فروش رفته بود.

گروه به صحنه آمد و قطعه ای کوتاه نواخت.

پسر خورشید با شمایل سرخپوستی اش به صحنه آمد.

لباس های بومیِ سرخپوستانِ آمریکای جنوبی، گرما و هیجان او در سخن گفتن و صمیمیتش؛ از همان ابتدا تماشاگران را با او همراه کرد.

سلام تهران ؛ این نخستین جمله ای بود که روخاس بر زبان آورد و وقتی نواختن را آغاز کرد، روایتگر ملودی هایی ساده شد که بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پسر خورشید» به زبان موسیقی با مردمان ایران سخن گفت

«پسر خورشید» به زبان موسیقی با مردمان ایران سخن گفت