مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اسفند 1397 ساعت 10:252019-03-09سياسي

زنانی که از چالش ها می گویند...


امروز 8 مارس است؛ روز جهانی زن.

یکی از دلایل نام گذاری این روزها جلب و تمرکز توجه به عنوان روزهای مختلف است.

مثلا روز کارگر، پاسداشت آن هاست؛ - نام گذاری بسیاری از این روزها دلیل داشته و اکثرا یکی از علت ها، عدالت خواهی آن قشر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت روز جهانی زن به سراغ چند تن از زنان رفتم و از آن ها پرسیده ام به نظرشان چه مسئله ای در این حوزه باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، هر کدام از زنانی که مورد مصاحبه قرار گرفتند، از دیدگاه خودشان و با توجه به مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کردند، گفتند.

یکی از زنان در گفت وگو با ایسنا می گوید: من زن هستم؛ زیبا، حساس و قوی امّا مدت هاست برای به دست آوردن حقوقی که متعلق به من است می جنگم به هر زبانی در همه جا؛ و چه سخت است برای به دست آوردنِ چیزی که از آن خودت است بجنگی و حالا سال های سال از این جنگ می گذرد، نمی گویم این جنگ دستاوردی نداشته اما هرچه هست کم است چرا که در همین مسیر خیلی از همین زنان حساس و زیبا عمر و سرمایه و زندگی خود را از دست داده اند.

یکی دیگر از زنان با لبخند این گونه به من پاسخ می دهد: غذا درست می کنم، در این ایام و جز این ایام به مرتب کردن خانه ها و کارهای مربوط به خانه می پردازم و در این روز همچنان یک زن کلاسیک هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنانی که از چالش ها می گویند...

زنانی که از چالش ها می گویند...