مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 13:162019-03-07سياسي

برگزاری نخستین مسابقات قرآنی طلاب شیعه و سنی در کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام سیدمصطفی رضوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم حوزه های علمیه (مرحله کشوری) در حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد با اشاره به برگزاری هشتمین دوره برگزاری مسابقات قرآن و حدیث و نخستین دوره مسابقات مشترک  طلاب علوم دینی شیعه وسنی، اظهار داشت: 23 و 24 اسفندماه کرمانشاه میزبان مسابقات قرآنی کشوری در 9 رشته است.

وی افزود: فراخوان  این دوره از مسابقات دی ماه امسال بوده و در رشته های حفظ 5 جزء، 10جزء، 20جزء، کل قرآن، قرائت، تحقیق و ترتیل،حفظ موضوعات آیات و روایات، آیات و روایات و معارف نهج البلاغه در بخش حکمت ها شرکت کنند گان از سراسر کشور به رقابت می نشینند.

بنا بر گفته مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، در این دوره یک هزار و 700 نفر شرکت کننده حضور داشتند که 142 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و از این تعداد، 36 نفر ( 24 نفر شیعه و 12 نفر اهل تسنن) در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت خواهند نشست.

رضوی رقابت این 36 نفر را به میزبانی کرمانشاه اعلام کرد و گفت: افتتاحیه هشتمین دوره برگزاری مسابقات قرآن و حدیث و نخستین دوره مسابقات مشترک طلاب علوم دینی شیعه وسنی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و اختتامیه آن، 24 اسفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مسابقات قرآنی طلاب شیعه و سنی در کرمانشاه

برگزاری نخستین مسابقات قرآنی طلاب شیعه و سنی در کرمانشاه