مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 09:262019-03-07سياسي

به نحوه هزینه کرد در مراکز کاهش آسیب بهزیستی رسیدگی شود


به گزاش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از ناحیه بسیج دانشجویی فارس، متن نامه بدین شرح است: مبارزه با فساد اداری و فساد اقتصادی و سوءاستفاده از امکاناتی که قدرت در اختیار افراد می گذارد -چه سوءاستفاده مالی و چه سوءاستفاده سیاسی- از اصول انقلاب است و باید رعایت شود.

امام خامنه ای (مدظله العالی) ریاست محترم سازمان بازرسی استان فارس و منطقه 3 کشور  جناب آقای قاضی کاظم اکرمی سلام علیکم؛      نیک مستحضرید که یکی از آسیب های اجتماعی گریبان گیر کلان شهر شیراز، معضل کارتن خوابی است.

طبق آمار دستگاه های مسئول در حال حاضر حدوداً 1100 نفر زن و مرد کارتن خواب در شیراز وجود دارد، که بالای 90 درصد این افراد متأسفانه در دام اعتیاد گرفتار و به عنوان معتاد متجاهر شناخته می شوند.

پس از فوت یکی از زنان کارتن خواب در بافت تاریخی محله سنگ سیاه شیراز، دانشجویان بسیجی که قبل از این مسئله نسبت به این گونه اتفاقات تذکرات لازم را از طرق مختلف به سمع و نظر مسؤولین مربوطه رسانده بودند، با تجمع در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر شیراز، ضمن اعتراض به کم کاری و سهل انگاری مسؤولین، خواستار پیگیری سریع به موضوع و برخورد با خاطیان احتمالی شدند.

بعدازاین تجمع، جهت شفافیت موضوع جلساتی در سطوح مختلف با حضور دستگاه های مسئول برگزار و حتی به اتفاق نمایندگان دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نحوه هزینه کرد در مراکز کاهش آسیب بهزیستی رسیدگی شود

به نحوه هزینه کرد در مراکز کاهش آسیب بهزیستی رسیدگی شود