مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 07:512019-03-07سياسي

یادداشت/ حسن رضایی 5 دقیقه خجالت بکشید!


چرا از این زبان تیز و بز خود در مواجهه با اروپایی ها هیچ استفاده ای نمی کنید؟! مگر نه اینکه این اروپایی ها الان 10 ماه است ما را سر کار گذاشته اند و کانال مالی شان هم هنوز روی هواست؟! این انصاف است که آقای جهانگیری 5 دقیقه هم برای پاسخ دادن به بهانه های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه وطن امروز در واکنش به توییت عجیب جهانگیری در یادداشتی نوشت: اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور اخیرا گفته است: همه حرف هایی که علیه دولت زده می شود را می توان ظرف 5 دقیقه جواب داد .

بنده البته قصد جسارت به ساحت تخصصی معاون اول ندارم و خدای نکرده نمی خواهم آقای جهانگیری را با خود ما آدم های معمولی قیاس کنم.

بالاخره ایشان مشکلات بزرگی را حل کرده است.

ماشین اقتصاد را راه انداخته، سرعتش کم است، سرعتش هم زیاد می شود! سوال مشخص من از ایشان اما این است: چرا از این زبان تیز و بز خود در مواجهه با اروپایی ها هیچ استفاده ای نمی کنید؟! مگر نه اینکه این اروپایی ها الان 10 ماه است ما را سر کار گذاشته اند و کانال مالی شان هم هنوز روی هواست؟! این انصاف است که ایشان 5 دقیقه هم برای پاسخ دادن به بهانه های اروپا وقت نگذارد واقعا؟! عجیب تر اینکه دولت از این ظرفیت برای پاسخگویی به بهانه های کدخدا هم استفاده نکرده و باز دنبال FATF و پالرمو و این قبیل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن رضایی 5 دقیقه خجالت بکشید!

یادداشت/ حسن رضایی 5 دقیقه خجالت بکشید!