مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 07:212019-03-07اقتصادي

عضو شورای شهر زنجان: محدوده شهر زنجان نباید توسعه پیدا کند


رییس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر زنجان درباره تهیه و تدوین طرح جامع شهر گفت: این طرح در شورای شهر نیز مطرح و بررسی لازم صورت گرفته است که در این زمینه رویکرد شورا عدم توسعه محدوده شهر زنجان بوده است.

- مسعود مرادخانی با اشاره به اینکه وجود استخدام های متعدد یکی از مهمترین مشکلات شهرداری زنجان است، اظهار کرد: امروز کارکنان شهرداری وضعیت استخدامی یکسانی ندارند، یعنی برخی رسمی، برخی کارمند قراردادی، برخی فضای سبزی، امور شهری، تاسیسات و.

است که همین امر برای مجموعه شهرداری مشکلاتی را ایجاد کرده است و پرداخت حق و حقوق این نوع استخدامی ها باهم متفاوت کرده است که تبعات خاص خود را دارد.

رییس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه سالیان سال است که وزارت کشور در پی برگزاری آزمون شهرداری هاست، اما این امر تاکنون میسر نشده است، تصریح کرد: همین امر موجب شده که شهرداری از کارکنان غیررسمی استفاده کند و با توجه به تولید اشغال صورت گرفته شهرداری مورد بازخواست دستگاه های نظارتی قرار گرفته است.

وی همچنین درباره تهیه و تدوین طرح جامع شهر نیز گفت: این طرح در شورای شهر نیز مطرح و بررسی لازم صورت گرفته است که در این زمینه رویکرد شورا عدم توسعه محدوده شهر زنجان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر زنجان: محدوده شهر زنجان نباید توسعه پیدا کند

عضو شورای شهر زنجان: محدوده شهر زنجان نباید توسعه پیدا کند