مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اسفند 1397 ساعت 02:202019-03-06فرهنگي

چرا نمی شود نقشم را در «نهنگ آبی» به تلویزیون برد؟!


حمیدرضا آذرنگ که این روزها شاهد ایفای نقش او در سریال «نهنگ آبی» هستیم، معتقد است که به رسانه نمایش خانگی اجازه داده شده که رنگارنگی شخصیت ها بیشتر نمایش داده شود و سلایق کمتر حاکم باشد؛ - حمیدرضا آذرنگ که این روزها شاهد ایفای نقش او در سریال نهنگ آبی هستیم، معتقد است که به رسانه نمایش خانگی اجازه داده شده که رنگارنگی شخصیت ها بیشتر نمایش داده شود و سلایق کمتر حاکم باشد؛ البته این نوع رسانه هم کاملاً از مساله سلیقه فارغ نیست.

بازیگر سریال های شاهگوش و دندون طلا در گفت وگو با ایسنا درباره رسانه نمایش خانگی بیان کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که بر اغلب رسانه ها نظام نظارتی ثابت و مشخصی حاکم نیست.

در جامعه ای که حاکمیت یک مدل است، می بینیم که صدا و سیما تعریف خود را از ممیزی، سانسور و رنگارنگی قصه ها دارد و با سلایق خاص خود حکومت می کند.

مهمترین دلیل به وجود آمدن رسانه نمایش خانگی این است که در انتخاب آن جبری نیست و مردم مجبور نیستند یک شبکه معین را ببینند؛ در واقع به مخاطبان این فرصت داده شده که انتخاب کنند و مقداری رهاتر باشند البته به معنای رهایی خارج از قواعد نیست.

او ادامه داد: به لحاظ اینکه همه جای دنیا درام ملزوماتی دارد، باید در شخصیت پردازی و رنگ آمیزی شخصیت های یک درام، بازی اندیشه با توجه به قواعد جامعه وجود داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نمی شود نقشم را در «نهنگ آبی» به تلویزیون برد؟!

چرا نمی شود نقشم را در «نهنگ آبی» به تلویزیون برد؟!