مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 13:262019-03-06پزشكي

مراکز تحقیقاتی ایران و روسیه در زمینه درمان و بازتوانی معتادان همکاری می کنند


در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با معاون وزیر بهداشت فدراسیون روسیه بر همکاری های دوجانبه در زمینه ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در زمینه درمان و بازتوانی معتادان تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با معاون وزیر بهداشت فدراسیون روسیه دیدار کرد و در این دیدار بر همکاری های دوجانبه در زمینه ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در زمینه درمان و بازتوانی تأکید شد.

 وی ضمن تبیین تشکیلات و وظایف ستاد مبارزه با مواد مخدر با محوریت کاهش آسیب، درمان و بازتوانی معتادان، به بیان اقدامات و فعالیت های پیشگیری و فرهنگی، درمانی و بازتوانی، شیوه های درمانی و رویکرد صیانت اجتماعی کشورمان پرداخت.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نقش و جایگاه سازمان های مردم نهاد را در حوزه مبارزه با مواد مخدر مهم برشمرد و بر همکاری های دوجانبه در زمینه انتقال تجارب در کاهش تقاضا، درمان، بازتوانی، ایجاد لینک بین مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی دو کشور در حوزه درمان و بازتوانی، شیوه های درمانی، جاسازی و قاچاق، پول شویی، جرائم فضای مجازی، ارتقاء همکاری های دوجانبه در زمینه کاهش تقاضا، درمان و بازتوانی در افغانستان و انتقال تجارب در خصوص مواد روان گردان جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تحقیقاتی ایران و روسیه در زمینه درمان و بازتوانی معتادان همکاری می کنند

مراکز تحقیقاتی ایران و روسیه در زمینه درمان و بازتوانی معتادان همکاری می کنند