مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اسفند 1397 ساعت 09:502019-03-06حوادث

مصرف زیاد ماده مخدر گُل در میان دانشجویان خراسان شمالی


کارشناس درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: متاسفانه مصرف ماده مخدر گل در میان دانشجویان این استان بالاست.

- کارشناس درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مطرح کرد؛ مصرف زیاد ماده مخدر "گُل" در میان دانشجویان خراسان شمالی کارشناس درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: متاسفانه مصرف ماده مخدر گل در میان دانشجویان این استان بالاست.

فروغیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: گل یکی از مواد مخدری است که در گذشته نیز مصرف آن میان دانشجویان بالا بوده است.

متاسفانه دانشجویان تصور می کنند که برای همیشه می توانند این ماده مخدر را به صورت تفننی استفاده کنند، غافل از اینکه گل نیز بعد از گذشت مدتی از مصرف وابستگی را در فرد ایجاد می کند.

فروغیان با اشاره به اینکه وابستگی گل در افراد از نوع ذهنی است نه جسمی، اظهار کرد: ماده مخدر گل هیجان آور و توهم است و یکی از علل گرایش دانشجویان به این ماده مخدر، همین علت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشجویان کم کم نسبت مخاطرات این ماده مخدر آگاه می شوند، تصریح کرد: زمانیکه مافیای مواد مخدر متوجه می شوند که مصرف یک ماده کمتر می شوند آن ماده را با نام و شکل دیگری توزیع می کنند تا تمایل مصرف را در افرادی که کنجکاو به استفاده از آن هستند، ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف زیاد ماده مخدر گُل در میان دانشجویان خراسان شمالی

مصرف زیاد ماده مخدر گُل در میان دانشجویان خراسان شمالی