مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 18:562019-03-05سياسي

جاده حرم تا حرم به غربت زدایی مشهد اردهال کاشان کمک می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا پناهیان صبح سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت سلطان علی بن امام باقر (ع) و 152 شهید منطقه اردهال در آستان مقدس علی ابن باقر (ع) اظهار کرد: مردم منطقه کاشان در محبت و تبعیت از اهل بیت (ع) جز السابقون السابقون هستند و در آن ایام هیچ کدام از مناطق ایران به درک معنوی کاشان برای حضور فرزند بلافصل امام معصوم نرسیده بودند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه غربت علی ابن باقر (ع) در مشهد اردهال قابل درک نیست گفت: احداث جاده حرم تا حرم، جاده مشهد اردهال به مسجد جمکران، یکی از راه هایی است که می تواند به غربت زدایی این امامزاده در مشهد اردهال کاشان کمک کند.

  وی با اشاره به تعدد سفر مقام معظم رهبری به این منطقه افزود: آیت الله مرعشی نجفی شب های جمعه به زیارت حضرت علی ابن امام محمدباقر (ع) می آمدند و در یکی از این سفر ها به سردابه این زیارتگاه رفتند.

پناهیان با بیان اهمیت تجلیل از این امامزاده تصریح کرد: با وجود مراسم سنتی مذهبی که نمادی از تشییع جنازه این امامزاده واجب التعظیم به ماه شمسی در دومین جمعه از مهر ماه است، اما برگزاری مراسم شهادت ایشان در 27 جمادی الثانی بزرگ ترین پاسداشت شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده حرم تا حرم به غربت زدایی مشهد اردهال کاشان کمک می کند

جاده حرم تا حرم به غربت زدایی مشهد اردهال کاشان کمک می کند