مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 18:112019-03-05ورزشي

بنی فاطمه: هیچ ارتباط مالی با هدایتی ندارم و تنها دوبار در هیأت وی روضه خوانده ام


سیدمجید بنی فاطمه درخصوص حاشیه های ایجاد شده از انتشار تصویرش درکنار حسین هدایتی گفت: این فرد یک بار به هیأت ما آمد و من هم دوبار در جلسه روضه او شرکت کردم و هیچ پولی از وی دراین خصوص نگرفتم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس؛ در نخستین جلسه محاکمه حسین هدایتی، نماینده دادستانی اعلام کرد که گفت: هرکس از هدایتی پول گرفته، باید پس بدهد این جمله خیلی زود باعث شد تا اسم افرادی که از هدایتی پول گرفته اند، به رسانه باز شود.

عده ای نیز در این میان سعی کردند تا با انتشار تصویر هدایتی در کنار مداحان، آنها را متهم به پول گرفتن از هدایتی کنند.

یکی از تصاویری که این روزها با همین نگاه منتشر می شود، تصویر یادگاری پس از یک روضه خانگی است که در آن حسین هدایتی در کنار سعید حدادیان، سیدمجید بنی فاطمه، نریمان پناهی و علی مؤمنی ایستاده است.

هدایتی که در یک خانواده مذهبی و هیئتی بزرگ شده، همیشه در هیئت ها حضور مستمر داشته و خودش هم روضه خانگی برگزار می کرد، اما واقعا سؤال اینجاست که اگر یکی از هیئتی ها، در دادگاه متهم و حتی محکوم شود، این اتهام متوجه دیگران هم می شود؟ سیدمجید بنی فاطمه هر چند که تمایلی به مصاحبه در این خصوص ندارد، اما برای آنکه این سوتفاهم ها برطرف در گفت وگو با فارس گفت: در طول سال های فعالیت آقای هدایتی، ارتباط اصلی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنی فاطمه: هیچ ارتباط مالی با هدایتی ندارم و تنها دوبار در هیأت وی روضه خوانده ام

بنی فاطمه: هیچ ارتباط مالی با هدایتی ندارم و تنها دوبار در هیأت وی روضه خوانده ام