مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 17:452019-03-05فرهنگي

ویدئو/ پشت صحنه سریال نوروزی تلویزیون با بازی مهران غفوریان


ساخت سریال نوروزی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی علیرضا نجف زاده با قلم امیرعباس پیام و مهدی روشن روان و با حضور محمد حسین لطیفی به عنوان مشاور سریال در شرق تهران دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سیما فیلم، سریال مُرّ قانون بعد از پایان تصویربرداری در لوکیشن دارآباد (خانه کمال) به خیابان اباذر و لوکیشن های دیگر از جمله کلانتری در شرق تهران می رود.

مهران مهام، تهیه کننده این سریال با اشاره به خبر آماده شدن 10 قسمت از سریال نوروزی شبکه سه، گفت: تقریباً 10 قسمت از این سریال بر اساس فیلمنامه و سیناپس تصویربرداری شده و همزمان در حال مونتاژ است.

مهام گفت: تا امروز طبق برنامه پیش رفته ایم و بر اساس فیلمنامه ای که همزمان توسط تیم نویسنده در حال نگارش است قطعاً بدون هیچ مشکلی سریال مُرّ قانون را به آنتن شبکه سه خواهیم رساند.

این تهیه کننده درباره تغییر نام سریال شبکه سه گفت: این امکان وجود دارد که با مشورت مدیران محترم شبکه نام سریال تغییر کند و شاید همان نام قبلی یعنی حوزه استحفاظی دوباره عنوان سریال شبکه سه برای نوروز 98 باشد.

مهران مهام گفت: به زودی خانه شخصیت کمال در دارآباد را ترک می کنیم و بعد از ضبط چند سکانس خارجی لوکیشن داخلی دیگری را در برنامه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدئو/ پشت صحنه سریال نوروزی تلویزیون با بازی مهران غفوریان

ویدئو/ پشت صحنه سریال نوروزی تلویزیون با بازی مهران غفوریان