مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 16:262019-03-05اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی طرح های آب و برق به اعتبار 5000 میلیارد تومان در خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ویس، رضا اردکانیان ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای ویس در جمع خبرنگاران اظهار اظهار کرد: طی برنامه امروز در چهار شهرستان استان خوزستان حضور پیدا کردیم و پروژه های مختلف وزارت نیرو را در این مناطق افتتاح یا کلنگ زنی کردیم.

وی افزود: مجموع اعتبار طرح هایی که امروز در استان خوزستان افتتاح و یا کلنگ زنی شدند حدود 5 هزار میلیارد تومان بود.

وزیر نیرو گفت: یکی از پروژه های مهم امروز آغاز عملیات اجرایی سد تراز در شهرستان لالی بود که با هدف تامین آب شرب، کشاورزی و حق آبه زیست محیطی در آن منطقه احداث می شود.

وی ادامه داد: ما در خوزستان قدردان همه سدهای بزرگ ساخته شده هستیم و از همه دولت ها و نمایندگانی که در ساخت این سدها تلاش کرده اند تشکر می کنیم و دیدیم این سدها در مهار سیلاب چقدر نقش داشتند.

اردکانیان بیان کرد: میلیاردها متر مکعب آب شیرین که امروز در مخازن سدهای خوزستان ذخیره شده، هم منبع مهمی برای شرب، کشاورزی، تولید برق و گرشگری هستند و هم نقطه امنی برای سیلاب های مهیبی است که ممکن بود اتفاق بیافتد.

وی اظهار داشت: دو نیروگاه مهم سیکل ترکیبی در شهرهای رامهرمز و ویس نیز امروز کلنگ زنی شدند و امیدواریم مطابق برنامه وارد شوند تا بتوانیم از قبل وجود آن ها شاهد تامین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی طرح های آب و برق به اعتبار 5000 میلیارد تومان در خوزستان

افتتاح و کلنگ زنی طرح های آب و برق به اعتبار 5000 میلیارد تومان در خوزستان