مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 15:352019-03-05سياسي

ضرورت به روزسانی اطلاعات باستان شناسی


مسئولان سازمان میراث فرهنگی جدیدترین دغدغه هایشان در میراث فرهنگی را به روزسانی اطلاعات تاریخی و باستان شناسی بیان می کنند که از 50 سال پیش تا امروز در دانشگاه ها و حوزه های پژوهشی در حال تدریس و آموزش است.

- عکس: مرتضی لطف الهی مسئولان سازمان میراث فرهنگی جدیدترین دغدغه هایشان در میراث فرهنگی را به روزسانی اطلاعات تاریخی و باستان شناسی بیان می کنند که از 50 سال پیش تا امروز در دانشگاه ها و حوزه های پژوهشی در حال تدریس و آموزش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شانزدهمین گردهمایی سالانه باستان شناسی ایران که با یک سال تعویق سه شنبه 14 اسفند در موزه ملی ایران آغاز به کار کرد، علی اصغر مونسان - رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - صحبت هایش را به توجه به جوانان و نسل جدید و مردم عام تر اختصاص داد و خواست تا نمایشگاه چهار دهه باستان شناسی در سطح عامه پسندتری برگزار شود.

او با بیان این که با راحت تر نشان دادن آثارِ به دست آمده از کاوش های باستان شناسی در طول سال های گذشته، مردم نیز راحت تر با آن ها ارتباط برقرار می کنند و درباره آن ها اطلاعات به دست می آورند، افزود: باید تلاش کنیم تا در آموزش و پرورش و نسل جوان این موارد به گونه ای طراحی شوند و انتشار پیدا کنند تا همه مردم و جوانان نیز نسبت به این موضوعات فرهنگی و تاریخی در کشور تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت به روزسانی اطلاعات باستان شناسی

ضرورت به روزسانی اطلاعات باستان شناسی