مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 15:352019-03-05سياسي

کاهش مهاجرت از روستاها از نتایج خودکفایی خانوارهای روستایی است


استاندار مرکزی کاهش فشارهای وارده بر مردم و کمیته امداد، کاهش میزان مهاجرت از روستاها و پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی را از نتایج خودکفایی خانوارهای روستایی بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی آقازاده در دیدار با مدیرکل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به صدور فرمان امام خمینی (ره) جهت تشکیل این نهاد انقلابی، گفت: کمیته امداد توانسته است بخش زیادی از حامیان انقلاب را که بنا به دلایلی نتوانسته بودند شرایط زندگی مناسبی را برای خود فراهم کنند، تحت پوشش خود در آورد که این افتخار بزرگی برای کمیته امداد و کارکنان آن محسوب می شود و نشان از موفقیت این نهاد در این امتحان 40 ساله دارد.

وی افزود: تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات کمیته امداد در مدت این 40 سال با موفقیت همراه بوده است و این اقدامات باعث می شود تا خانواده ها کمتر دچار انحرافات و آسیب های اجتماعی شوند.

فضای کار در این نهاد نشان می دهد کسانی که جذب این دستگاه شده اند، به خوبی با وظایف خود آشنا هستند.

آقازاده با تاکید بر اینکه دیدن افراد نیازمند و درک نیاز آنان انسان را در راه مستقیم حفظ می کند، اضافه کرد: کار کردن در این نهاد انقلابی یک فرصت طلایی و ارزشمند برای کارکنان کمیته امداد به حساب می آید و فرمانی که امام در چهل سال گذشته صادر کرده اند، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مهاجرت از روستاها از نتایج خودکفایی خانوارهای روستایی است

کاهش مهاجرت از روستاها از نتایج خودکفایی خانوارهای روستایی است