مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اسفند 1397 ساعت 03:262019-03-05سياسي

تحریف موضع شورای نگهبان برای فشار به «مجمع»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت: روزنامه فرهیختگان در یادداشتی می نویسد: مگر بدون ارتباط مالی و بانکی با جهان می توانیم نفت بفروشیم و واردات داشته باشیم؟ این سؤالی است که چند روز پیش حسن روحانی در انتقاد نسبت .

- برخی مقامات دولتی درباره نظر شورای نگهبان نسبت به لایحه پالرمو، مرتکب تحریف و خلاف واقع گویی آشکار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت: روزنامه فرهیختگان در یادداشتی می نویسد: مگر بدون ارتباط مالی و بانکی با جهان می توانیم نفت بفروشیم و واردات داشته باشیم؟ این سؤالی است که چند روز پیش حسن روحانی در انتقاد نسبت به تاخیر در تصویب لوایح مرتبط با FATF مطرح کرد.

روحانی این را هم اضافه کرد در شرایطی که لوایح مورداشاره مسیر قانونی خود را طی کرده، تعلل در نهایی شدن آنها شایسته نیست؛ دولت ایران که لایحه داده، مجلسی که تصویب کرده و شورای نگهبانی که آن را امضا کرده، تدبیر نداشته است؟ نمی شود کشور را به دست 10، 20 نفر داد و بگوییم هر تصمیمی که گرفتند، تابعیم.

به بیان دقیق تر، رییس جمهور در این عبارات دو استدلال را مطرح کرد؛ نخست آنکه شورای نگهبان هم مانند مجلس و دولت با تصویب این لوایح (الحاق به کنوانسیون های پالرمو و CFT) موافق است و دوم اینکه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریف موضع شورای نگهبان برای فشار به «مجمع»

تحریف موضع شورای نگهبان برای فشار به «مجمع»