مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 16:202019-03-04سياسي

گناهکارتر از «حسین هدایتی دولابی» ما بودیم!


در پی انتشار یادداشت عصر ایران درباره حسین هدایتی و اشاره به این که روزنامه نگاران پیش بینی می کردند اما بیم شکایت بود یک فعال رسانه ای از پیشینه افشاگری برخی رسانه ها در این باره نوشته است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعمار کلانتری در عصر ایران نوشت: این روزها تصاویر حسین هدایتی دولابی همه جا دیده می شود.

مصاحبه او در دادگاه از تلویزیون پخش می شود، شبکه های اجتماعی کلیپ های او را منتشر می کنند و روزنامه نگاران و تحلیلگران مطلب می نویسند و عده ای خواهان اشد مجازات برای این متهم اقتصادی می شوند.

اخیراً هم سایت عصر ایران در مطلبی به قلم جناب مهرداد خدیر از روزنامه نگاران پیشکسوت به این موضوع پرداخته و در عبارتی که به نوعی شاه بیت این تحلیل است، آورده است: بسیاری از موارد اتهامی حسین هدایتی و امثال او به ذهن روزنامه نگاران هم رسیده بود.

اما وقتی راست راست راه می رود و پول خرج می کند و اگر رسانه ای بنویسد، شکایت می کنند، مدیران ترجیح می دهند به این موضوعات نپردازند و این گونه است که باید صبر کنی و صبر کنی و تنها گزارش محاکمه را منتشر کنی که اگر بازگشت پول در کار نباشد، این گزارش ها نوش داروی پس از مرگ سهراب است.

برای اطلاع افکار عمومی باید گفت اتفاقاً حدود یک دهه قبل، یعنی پیش از این که جناب هدایتی، بسیاری از شاهکارهای خود را به عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناهکارتر از «حسین هدایتی دولابی» ما بودیم!

گناهکارتر از «حسین هدایتی دولابی» ما بودیم!