مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اسفند 1397 ساعت 10:562019-03-04دانش

بازنگری در آیین نامه استاد مشاور تحصیلی/ رشته آموزش سلامت از دور تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید حسن امامی رضوی، دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در ارتباط با آموزش پزشکی از راه دور بیان داشت: - دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی با تصویب رشته آموزش سلامت از دور گفت: برنامه های آموزشی برخی رشته های علوم پزشکی بازنگری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید حسن امامی رضوی، دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در ارتباط با آموزش پزشکی از راه دور بیان داشت: یکی از رشته هایی که بازنگری شد، آموزش سلامت از راه دور بود که با توجه به اصلاحات و امکانات جدیدی که از طریق آموزش و تله مدیسین تعیین، تضمین و تهیه شده، ایجاد این رشته به تصویب رسید البته ضرورت ایجاد این رشته قبلا مورد بحث و بررسی مفصل قرار گرفته بود.

برنامه آموزشی این رشته تهیه و تصویب شده و امیدواریم که از سال آینده این رشته در دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: برنامه های آموزشی رشته هایی مانند سیاستگذاری سلامت، کار درمانی، تکنولوژی گردش خون و علوم تغذیه در مقاطع مختلف مورد بازنگری قرار گرفت.

همچنین از تصمیمات مهم هفتاد و دومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، بازنگری آیین نامه استاد مشاور تحصیلی بود تا اساتید با رویکرد بهتری بتوانند به دانشجویان مشاوره بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در آیین نامه استاد مشاور تحصیلی/ رشته آموزش سلامت از دور تصویب شد

بازنگری در آیین نامه استاد مشاور تحصیلی/ رشته آموزش سلامت از دور تصویب شد