مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 12:102019-03-02ورزشي

نجاری: کمانداران ریکرو در بنگلادش انتظارات را برآورده کردند


مدیر تیم های ملی تیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بنگلادش گفت: با نتایجی که کمانداران ریکرو در بنگلادش کسب کردند، به عملکرد این تیم در جهانی هلند که برای کسب سهمیه بازیهای المپیک 2020 توکیو است، - نجاری: کمانداران ریکرو در بنگلادش انتظارات را برآورده کردند مدیر تیم های ملی تیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بنگلادش گفت: با نتایجی که کمانداران ریکرو در بنگلادش کسب کردند، به عملکرد این تیم در جهانی هلند که برای کسب سهمیه بازیهای المپیک 2020 توکیو است، امیدوار شدیم.

امید نجاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جام سولیداریتی بنگلادش اولین تورنمنت رسمی تیم ریکرو بعد از بازی های آسیایی جاکارتا و 4 مرحله اردوی آماده سازی با کادر فنی جدید بود که کمانداران توانستند به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اعزامی به بنگلادش تیم اعزامی به جهانی هلند را تشکیل خواهند داد یا خیر؟ افزود: اواخر هفته آینده جلسه ای را با کادر فنی برای تعیین نفرات اعزامی به هلند خواهیم داشت و پس از ارائه گزارش از سوی سرمربی در خصوص وضعیت رکوردی کمانداران در بنگلادش، کمانداران اعزامی به هلند را مشخص خواهیم کرد و سپس شنبه هفته آینده اردوی کمانداران برای آماده سازی جهت شرکت در مرحله دوم جام جهانی در شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجاری: کمانداران ریکرو در بنگلادش انتظارات را برآورده کردند

نجاری: کمانداران ریکرو در بنگلادش انتظارات را برآورده کردند