مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اسفند 1397 ساعت 12:012019-03-02دانش

دانشجویان گروه جهادی معین به مردم گرفتار در سیلاب زاهدان کمک رسانی می کنند


محسن دهمرده، مسئول گروه جهادی دانشجویی معین استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به تخریب برخی منازل در اثر بارش باران در زاهدان گفت: - مسئول گروه جهادی دانشجویی معین با اشاره به تخریب برخی منازل در اثر بارش باران در زاهدان گفت: دانشجویان این گروه جهادی به مردم گرفتار در سیلاب زاهدان کمک رسانی خواهند کرد.

محسن دهمرده، مسئول گروه جهادی دانشجویی معین استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به تخریب برخی منازل در اثر بارش باران در زاهدان گفت: با توجه به آسیب دیدن منازل تعدادی از هموطنان در زاهدان بر اثر بارش باران روز گذشته، قصد داریم برای کمک رسانی برنامه ای را با حضور اعضای این گروه جهادی برگزار کنیم.

مسئول گروه جهادی دانشجویی معین استان سیستان و بلوچستان افزود: این مراسم امروز در مسجد حضرت قائم (عج) دانشگاه سیستان و بلوچستان و با حضور دانشجویان این گروه جهادی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای کمک رسانی اولیه برنامه ریزی می کنیم و با توجه به شرایط مردم و شناسایی منازل خسارت دیده از سیلاب اقدام به کمک رسانی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان گروه جهادی معین به مردم گرفتار در سیلاب زاهدان کمک رسانی می کنند

دانشجویان گروه جهادی معین به مردم گرفتار در سیلاب زاهدان کمک رسانی می کنند