مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اسفند 1397 ساعت 21:552019-03-01ورزشي

ایران قهرمان تکواندو جام ریاست شد


در پایان سومین دوره مسابقات بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی 2019، مردان هوگوپوش ایران موفق شدند کاپ قهرمانی این رویداد را به خود اختصاص دهند، - اردن بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و کره جنوبی عنوان سومی را کسب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا (G2) در دو بخش کیوروگی و پاراتکواندو و در رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان از روز 9 اسفندماه در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شده و به مدت 4 روز نیز ادامه خواهد داشت.

در رقابت های بزرگسالان، 361 تکواندوکار از کشورهای آذربایجان، آمریکا، اردن، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، ایران، پاکستان، تونس، چین، روسیه، سوریه، سوئد، عراق، عمان، قزاقستان، کره جنوبی، گرجستان، لبنان، لهستان و هند حضور داشتند و مبارزات در گروه مردان طی دو روز (9 و 10 اسفندماه) برگزار و دقایقی پیش به پایان رسید.

در پایان این دوره از مسابقات، ایران با 5 مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 763 امتیاز کاپ قهرمانی را بالای سر برد؛ اردن با 2 مدال طلا، یک برنز و 279 امتیاز نایب قهرمان شد، کره جنوبی با یک طلا و 128 امتیاز بر سکوی سومی ایستاد و قزاقستان با یک نقره، یک برنز و 89 امتیاز عنوان چهارمی را کسب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قهرمان تکواندو جام ریاست شد

ایران قهرمان تکواندو جام ریاست شد