مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اسفند 1397 ساعت 12:062019-03-01سياسي

سیدیاسر جبراییلی نگاه فرابخشی و فرآیندی در بیانیه «گام دوم انقلاب»


رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه «گام دوم انقلاب» اعلام کردند: انقلاب «وارد دوّمین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدّن سازی شده است».

گام دومی که باید در چارچوب «نظریه ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به سوی تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.

IR، سید یاسر جبراییلی کارشناس ارشد اقتصاد سیاسی در یادداشتی به تحلیل بیانیه ی گام دوم انقلاب از زاویه ی بحثِ نگاه کلان و اثرات آن در حوزه ی برنامه ریزی و مدیریت کشور پرداخته است.

  متن این یادداشت بدین شرح است:   تصویر کلان از دستاوردهای انقلاب بیانیه ی گام دوم انقلاب رهبر حکیم انقلاب اسلامی، یک روح حاکم دارد که در مرتبه ای بالاتر از محتوا قرار گرفته و می تواند برای تحلیل وضع موجود و ترسیم راهبرد برای هر حوزه ای، چراغ راهنما باشد.

 اجزای این روح حاکم بر بیانیه را می توان نگاه کلی و فرابخشی در مقابل نگاه جزیی و بخشی و نگاه فرآیندی در مقابل نگاه اینجا و اکنونی دانست و بر اساس آن، درباره ی بایدها و نبایدهای راهبردهای اقتصادی در گام دوم انقلاب نیز سخن گفت.

حضرت آیت الله خامنه ای در این بیانیه یک تصویر کلان از دستاوردهای انقلاب ارائه کرده اند که اجزای این تصویر با وجود اهمیت زیادی که دارند، هرگز نمی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدیاسر جبراییلی نگاه فرابخشی و فرآیندی در بیانیه «گام دوم انقلاب»

سیدیاسر جبراییلی نگاه فرابخشی و فرآیندی در بیانیه «گام دوم انقلاب»