مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 ساعت 11:102019-02-28حوادث

کشف 13 گوسفند زنده از صندوق عقب یک خودرو


فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری سارقین احشام که 13 گوسفند را در صندوق عقب خودرو سواری جاسازی کرده بودند خبر داد.

- غلامرضا هاشمی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی روستای بقم در راستای طرح کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 که در جاده اردستان - اصفهان درحال تردد بود فرمان ایست دادند و راننده بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شد.

وی افزود: ماموران با توجه به حساسیت موضوع و اخذ دستور تلفنی از مقام قضایی موفق شدند خودرو را متوقف و مورد بازرسی قرار دهند.

فرمانده انتظامی اردستان اضافه کرد: پس از بازرسی از خودرو توقیف شده مشخص شد علت متواری شدن آنها سرقت و حمل 13 راس احشام است که در قسمت صندوق عقب جاسازی شده بود.

وی با بیان اینکه خودرو، راننده و یک نفر سرنشین به همراه احشام مکشوفه به یگان انتظامی منتقل شدند، ادامه داد: همزمان فردی از اهالی روستاهای حوزه دهستان علیا سرقت تعداد 13راس از احشام خود را اعلام کرده بود که با دعوت از وی در پاسگاه انتظامی بقم و شناسایی احشام با هماهنگی مقام قضایی به وی تحویل داده شد.

هاشمی زاده گفت: متهمین با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی و همدست بودن با فردی از اهالی روستا اعتراف کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 13 گوسفند زنده از صندوق عقب یک خودرو

کشف 13 گوسفند زنده از صندوق عقب یک خودرو