مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اسفند 1397 ساعت 00:412019-02-27سياسي

با حضور طلاب، اساتید و علما همایش نقش حوزه در «گام دوم انقلاب» در قم برگزار شد


همایش نقش حوزه در «گام دوم انقلاب» در آستانه ورود به پنجمین دهه انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی از طلاب، اساتید، علما و پژوهشگران حوزوی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم همایش نقش حوزه در گام دوم انقلاب در آستانه ورود به پنجمین دهه انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی از طلاب، اساتید، علما و پژوهشگران حوزوی چهارشنبه شب در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام احمد عابدی در ابتدای این جلسه در بیان خلاصه ای از مقاله حجت الاسلام پیروزمند عضو هیأت علمی فرهنگستان علوم اسلامی قم که پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نوشته است اظهار کرد: تمام جوانان نخبه مورد خطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند که باید برای پیشبرد اهداف انقلاب در دهه پنجم به بعد تلاش خود را به کار گیرند و در این راستا امیدآفرینی را به عنوان جهادی بزرگ باید مورد توجه قرار دهند.

وی امیدآفرینی را مسئله مهمی در جامعه دانست و گفت: حوزویان در راستای توسعه امیدواری در جامعه رسالت مهمی دارند و باید به گونه ای گذشته، حال و آینده انقلاب را ترسیم کنند که مردم و به ویژه جوانان علاوه بر کسب شناخت دقیق از شرایط گذشته و حال کشور، سرشار از امیدواری نسبت به آینده کشور و انقلاب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور طلاب، اساتید و علما همایش نقش حوزه در «گام دوم انقلاب» در قم برگزار شد

با حضور طلاب، اساتید و علما همایش نقش حوزه در «گام دوم انقلاب» در قم برگزار شد