مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 17:462019-02-27سياسي

توسعه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن حفظ اصول شکل گرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دکتر عبدالحمید نقره کار در حاشیه دومین نشست هنر و معماری اعتاب مقدسه در دوران معاصر اظهار کرد: ما از دو منظر بحث های نظری از جمله زیبا شناسی، - توسعه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن حفظ اصول شکل گرفته است طراح حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: توسعه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را در تداوم اصول و مبانی که فرا زمانی و فرا مکانی است رعایت کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دکتر عبدالحمید نقره کار در حاشیه دومین نشست هنر و معماری اعتاب مقدسه در دوران معاصر اظهار کرد: ما از دو منظر بحث های نظری از جمله زیبا شناسی، فسلفه هنر و مصداق ها و تجربیات تاریخی به حوزه هنر وارد شدیم و ارتباطات آن ها را با یکدیگر برقرار کردیم.

وی افزود: در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) سعی کردیم آنچه را که اصیل بود و از نظر تئوری یک پشتوانه عمیق اسلامی داشت و مصداقش نیز با آن تئوری هماهنگ بود، در کار خودمان برجسته و پیگیری کنیم.

طراح حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در خصوص رفتارشناسی زائر در طرح های توسعه بیان کرد: در طراحی حرم شاه عبدالعظیم، نیازهای زائر و امکاناتی را که باید برای آن ها فراهم شود، نه به عنوان جامعه شناس بلکه به عنوان فردی که تجربه این مناسک را داشته است، برآورد کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن حفظ اصول شکل گرفته است

توسعه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن حفظ اصول شکل گرفته است