مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 14:212019-02-27اقتصادي

اجرای 975 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده صبح امروز در نشست پشتیبانی از گروه های جهادی استان که با حضور رییس بسیج سازندگی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری در سایه وحدت و انسجام توانستیم تحریم های سنگین از سوی دشمن را با موفقیت سپری کنیم به گونه ای که در 11 ماه سال جاری 910 میلیون دلار به 80 کشور دنیا کالا صادر شده است.

وی افزود: این موفقیت بزرگ با حمایت کارآفرینان و تولیدکنندگان زمانی صورت گرفت که تحریم های شکننده ای علیه ملت بزرگ ایران شکل گرفت و این در حالی است که در این شرایط نسبت به مشابه سال گذشته با افزایش 3 درصدی صادرات از استان مرکزی مواجه بودیم.

استاندار مرکزی میزان صادرات غیرنفتی کشور در 11 ماهه و در شرایط تحریم را 40 میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: در این بازه زمانی 350 میلیون دلار واردات صورت گرفته که تا پایان بهمن ماه 1.

5 میلیارد دلار تراز مثبت را در کشور شاهد بودیم.

آقازاده با بیان اینکه در سال آتی آزمون بزرگ تری را پیش رو داریم، بیان داشت: باید در سایه وحدت و همدلی همچون 40 سال گذشته در تمامی عرصه ها به ویژه اقتصادی، گام های بلندی در راستای توسعه و آبادانی و ایجاد رونق اقتصادی در کشور برداریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز دهه پنجم انقلاب اظهار داشت: گام دوم انقلاب با تبیین رهبر معظم انقلاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 975 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی

اجرای 975 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی