مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اسفند 1397 ساعت 13:252019-02-27فرهنگي

موسوی: هیچ چیز پنهانی در فروش گیشه نداریم


رییس انجمن تهیه کنندگان مستقل با بیان اینکه سینمای ایران هیچ چیز پنهانی از چشم مردم نجیب ندارد گفت: شورای عالی تهیه کنندگان تصمیم گرفت همه و مخصوصا مطبوعات با توجه به کارشان به لایه های سامانه فروش سینمای ایران دسترسی داشته باشند.

- رییس انجمن تهیه کنندگان مستقل با بیان اینکه "سینمای ایران هیچ چیز پنهانی از چشم مردم نجیب ندارد" گفت: شورای عالی تهیه کنندگان تصمیم گرفت همه و مخصوصا مطبوعات با توجه به کارشان به لایه های سامانه فروش سینمای ایران دسترسی داشته باشند.

غلامرضا موسوی در پی رونمایی سامانه فروش سینمای ایران در گفت وگویی با ایسنا گفت: شورای عالی تهیه کنندگان سینما طی دو جلسه بحث و با توجه به نگاه دکتر حسین انتظامی مبنی بر شفافیت کامل در سینمای ایران؛ به مدیرعامل خانه سینما پیشنهاد داد که سامانه فروش فیلم ها برای مردم، نویسندگان، منتقدان و پژوهشگران قابل دسترسی باشد.

او ادامه داد: تا قبل از این اتفاق مردم تنها به خرید بلیط در سینماها و اینکه کدام فیلم در کدام سینما اکران می شود و میزان فروش کلی آنها دسترسی داشتند و پخش کنندگانی که فیلمشان اکران می شد یک مرحله دسترسی شان بیشتر باز می شد و دسترسی به اطلاعات جزیی تنها برای کسانی که مجوز داشتند، میسر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: هیچ چیز پنهانی در فروش گیشه نداریم

موسوی: هیچ چیز پنهانی در فروش گیشه نداریم