موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 15:212019-02-26پزشكي

سرپرست مرکز بهداشت اراک: اصلاح شیوه زندگی سدی مقابل سرطان است


در جامعه امروزی تحرک بدنی و تغذیه دست خوش تغییر شده است و در صورتی که شیوه غذایی مردم اصلاح نشود نمی توان مانع از تشدید و بروز سرطان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سعید محمددوست ظهر امروز در نشست کارگروه تأمین امنیت غذا اظهار کرد: زیر پوشش قرار دادن آب و فاضلاب روستایی با سلامت اهالی روستا مرتبط است از این رو می طلبد مسئولین و متولیان امر نسبت به متقاعد کردن مردم روستا و تأمین بودجه گام بردارند.

وی برطرف نمودن مشکلات بهداشتی و تعیین تکلیف وضعیت فاضلاب کشتارگاه اراک را امری مهم و ضروری دانست و بیان کرد: با توجه به برگزاری سه جلسه با حضور مسئولین امر تا به امروز نتیجه مثمر ثمر در این زمینه حاصل نشده است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان اراک با اشاره به اینکه شهرداری در بحث کشتارگاه باید ورود پیدا کند، تصریح کرد: مشکلات پیش روی شهرداری مانع از معرفی شخصی واحد به عنوان متولی برای پذیرش مسئولیت و نظارت بر امور کشتارگاه شده است.

محمددوست خاطرنشان کرد: در بحث نظارت و رفع مشکلات پساب کشتارگاه دادستان متولیان این حوزه را مکلف کرد تا در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت تخلف با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 70 درصد سرطان ها قابل درمان هستند، ادامه داد: درمان سرطان با تشخیص به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مرکز بهداشت اراک: اصلاح شیوه زندگی سدی مقابل سرطان است

سرپرست مرکز بهداشت اراک: اصلاح شیوه زندگی سدی مقابل سرطان است