مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 13:262019-02-26سياسي

راهکارهای کارشناسی برای بهبود مدیریت کشور فرصت اجرا نمی یابد


ابوالفضل ابوترابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: علت عنوان شدن استیضاح یا طرح عدم کفایت رییس جمهور به این دلیل است که همه مسیرهای قبل از این مرحله که گام اول سؤال از رییس جمهور و گام دوم استیضاح وزرا بود، رفته شده است و آخرین مرحله استیضاح رییس جمهور است.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در مجلس در ادامه افزود: گام اول سؤال از رییس جمهور بود، اما رییس جمهور دست از اخلاق اشرافی گری برنداشت تا عدالت اجتماعی را برقرار کند و در گام دوم، وزرا استیضاح شدند، وزیری مثل اقتصاد و دارایی، صنعت و.

استیضاح شدند؛ نامه ای از طرف لیستی از نمایندگان فرستاده شد مبنی بر اینکه رویه موجود باید اصلاح شود، رییس جمهور قسمتی را اصلاح کرد و عبدالناصر همتی را به جای ولی اله سیف رییس بانک مرکزی کردند و به نسبت شرایط کمی بهتر شد.

وی ادامه داد: سلسله وار جلو آمدیم ولی متوجه شدیم مشکل از خود رییس جمهور است، حسن روحانی نمی خواهد بپذیرید که رویه اشتباهی را دنبال می کند؛ رهبر معظم انقلاب سه مورد را درباره رویه صحیح بیان کردند، اول اینکه اشرافی گری نباشد، دوم، پرکاری و پرتلاشی است و سومین مورد که بسیار مهم است، نگاه راهبردی به سمت توان داخلی و جوانان وجود داشته باشد، ولی رییس جمهور وزرای مسن را به کار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای کارشناسی برای بهبود مدیریت کشور فرصت اجرا نمی یابد

راهکارهای کارشناسی برای بهبود مدیریت کشور فرصت اجرا نمی یابد