مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 12:302019-02-26فرهنگي

داستان موراکامی که در سینما درخشید


فیلمساز مطرح کره ای اعلام کرد پیشنهاد اقتباس سینمایی از داستان کوتاه نوشته «هاروکی کوراکامی» را به این دلیل پذیرفته که به خوبی نشان دهنده احساس و خشم جوانان کشورش است.

- فیلمساز مطرح کره ای اعلام کرد پیشنهاد اقتباس سینمایی از داستان کوتاه نوشته هاروکی کوراکامی را به این دلیل پذیرفته که به خوبی نشان دهنده احساس و خشم جوانان کشورش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آساهی ، لی چانگ دونگ فیلمساز کره ای فیلم سوختن را بر اساس داستان کوتاه سوزاندن انبار نوشته هاروکی موراکامی ساخته است؛ فیلمی که در جشنواره کن سال گذشته رونمایی و با تحسین گسترده منتقدان سینمایی روبه رو شد.

سوختن امسال به عنوان نماینده سینمای کره جنوبی در جوایز اسکار معرفی شده بود و توانست به عنوان اولین فیلم کره ای به فهرست کوتاه اسکار خارجی راه یابد.

توجه ها به این فیلم زمانی به اوج رسید که باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا نیز این فیلم را در فهرست فیلم های مورد علاقه خود در سال 2018 قرار داد.

لی چانگ دونگ کارگردان کره ای، که این فیلم موفق را بر اساس داستان کوتاه سوزاندن انبار نوشته هاروکی موراکامی نویسنده مطرح ژاپنی نوشته گفت: داستان موراکامی به خوبی نشان دهنده احساسات و خشم جوانان کره ای است و از همین رو به پیشنهاد ساخت فیلمی بر اساس آن پاسخ مثبت دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان موراکامی که در سینما درخشید

داستان موراکامی که در سینما درخشید