مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 اسفند 1397 ساعت 09:102019-02-26سياسي

پناهیان:دانش فداکاری نیاز داریم


حجت الاسلام پناهیان با بیان این که آمار طلاق امروز کشور در شأن جامعه اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: زوجین نباید از همدیگر سوءاستفاده کنند و دائماً در حال مطالبه گری حقوق خود باشند بلکه باید بر اساس رحمت آوری با همدیگر زیر یک سقف زندگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان شب گذشته در ششمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در شبستان امام خمینی (ره) گفت: شب میلاد بانوی دوعالم به نوعی شب تقدیر از حضرت خدیجه سلام الله علیها به عنوان مادر حضرت زهرا سلام الله علیها نیز هست، چراکه این بانو در دامن چنین مادری پرورش یافته است.

حضرت خدیجه سلام الله علیها با اموال و نفس خود در صدر اسلام و در شعب ابی طالب در اوج فداکاری و ازخودگذشتگی کنار رسول خدا استقامت نمودند و هدیه وجودی ایشان نیز خیر کثیری تحت عنوان کوثری بود که خداوند به رسول خدا عطا کرد.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: در قرآن کریم رابطه زوجین به صورت رابطه با مودت و محبت و رحمت اعلام شده است، زوجین باید به همدیگر رحم داشته باشند و با مودت و محبت با هم زندگی کنند.

وی با بیان این که آمار طلاق امروز کشور در شأن جامعه اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: زوجین نباید از همدیگر سوءاستفاده کنند و دائماً در حال مطالبه گری حقوق خود باشند بلکه باید بر اساس رحمت آوری با همدیگر زیر یک سقف زندگی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان:دانش فداکاری نیاز داریم

پناهیان:دانش فداکاری نیاز داریم