مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 17:012019-02-25پزشكي

جراح و دندانپزشک مطرح کرد نکاتی در مورد ایمپلنت بیماران گرفتار ضعف لثه


جراح و دندانپزشک با اشاره به اینکه انجام ایمپلنت برای افراد بالای 16 سال که به هر دلیلی دندان های خود را از دست داده اند، امکان پذیر است، گفت: - بهادر حسن بگلو، جراح و دندانپزشک در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط چالش بیماران گرفتار ضعف لثه برای انجام ایمپلنت اظهارداشت: مطالب غیر علمی و نامعتبر در فضای مجازی این روزها به شدت گسترش یافته به طوری که در این صفحات با ارائه مطالبی نظیر سوراخ شدن سینوس ها و یا قطع رگ های عصبی در فرآیند ایمپلنت، بیماران را از انجام این شیوه درمانی بر حذر می دارند درحالی که به هیچ وجه اینطور نیست.

وی افزود: بیماران گروه حساس که شرایط لثه ای مناسبی ندارند و یا از تراکم استخوانی مطلوبی برخوردار نیستند می توانند با ایمپلنت های پایه کوتاه و یا فوق کوتاه بدون نگرانی صاحب دندان شوند.

این جراح و دندانپزشک تصریح کرد: ایمپلنت یکی از شیوه های مدرن و کارآمد درمانی در جایگزینی دندان است که محدودیت سنی ندارد و افراد بالای 16 سال که به هر دلیلی دندان های خود را از دست داده اند، قابل انجام است.

این دندانپزشک ادامه داد: ایمپلنت های پایه کوتاه یکی از شیوه های درمانی کمتر تهاجمی است که بدون آسیب زدن به دندان های مجاور، با کمترین خونریزی و بهبودی سریع باعث شده تا اغلب درمانگرها این روش را به بیمارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراح و دندانپزشک مطرح کرد نکاتی در مورد ایمپلنت بیماران گرفتار ضعف لثه

جراح و دندانپزشک مطرح کرد نکاتی در مورد ایمپلنت بیماران گرفتار ضعف لثه