مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 10:502019-02-25فرهنگي

اعتراض خانه موسیقی به جعل سرود ملی «ای ایران»/سازمان میراث فرهنگی واکنش نشان دهد


هیات مدیره خانه موسیقی در جلسه اخیر خود نسبت به دخل و تصرف غیرقانونی و تحریف کلام سرود ملی «ای ایران» واکنش نشان داد.

- اعتراض خانه موسیقی به جعل سرود ملی ای ایران /سازمان میراث فرهنگی واکنش نشان دهد هیات مدیره خانه موسیقی در جلسه اخیر خود نسبت به دخل و تصرف غیرقانونی و تحریف کلام سرود ملی ای ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای این هیأت مدیره به نمایندگی از جامعه موسیقی کشور به شدت به این عمل غیرقانونی و به دور از اخلاق سازندگان این سرود جعلی اعتراض کردند و از مسئولان و ضابطان قضایی خواستند تا با خاطیان برخورد قانونی کنند.

در بخشی از بیانیه خانه موسیقی آمده است که سرود زیبا و ملی ای ایران که به ثبت ملی رسیده جزو میراث معنوی ایران شناخته شده و همچون دیگر آثار ملی ارزشمند و غیر قابل تغییر است و به هیچ عنوان نمی توان در آن دخل و تصرفی ایجاد کرد و سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان متولی اصلی آثار ملی در کشور باید نسبت به این حرکت زشت واکنش مقتضی نشان دهد.

همچنین در این بیانیه آمده است: سرود ملی ای ایران مورد وثوق قاطبه مردم ایران بوده و میلیون ها نفر از ایرانیان در سراسر گیتی با آن خاطره دارند و نسبت به آن عشق می ورزند و لذا تحریف و جایگزینی هر کلام دیگری بر روی آن آهنگ به نوعی جعل و تحریف یک ترانه ملی و خاطره انگیز است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض خانه موسیقی به جعل سرود ملی «ای ایران»/سازمان میراث فرهنگی واکنش نشان دهد

اعتراض خانه موسیقی به جعل سرود ملی «ای ایران»/سازمان میراث فرهنگی واکنش نشان دهد