مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 09:462019-02-25اجتماعي

فارس به بهانه روز مادر گزارش می دهد میم، مثل مادران شیفتی!


برایم خیلی جالب است که برای مادر نداشته جشن روز مادر می گیرند، مسؤول مرکز می گوید، درست است که کودکان از ابتدای تولد خود مادر را حس نکرده اند، - خبرگزاری فارس، گروه استان ها- زهرا رسولی: کمی مانده به میدان پروین اعتصامی، کنار خیابان، ساختمانی است که تقریبا اسمش برای همه آشناست شیرخوارگاه ثمین تاب ، ساختمانی که شاید بارها و بارها و خیلی ساده و بی تفاوت از کنار آن گذر کرده ایم، شاید اصلا کسی نداند چرا نام شیرخوارگاه، ثمین تاب است.

بقاء ثمین تاب شهیدی است که در دامان بهزیستی پرورش یافته و در دوران هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از کشور به شهادت می رسد، به همین خاطر برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار مرکز نگهداری کودکان یعنی همان شیرخوارگاه را ثمین تاب نام گذاری می شود.

با این حال شاید با اینکه شیرخوارگاه دقیقا در کنار خیابان و محل گذر بسیاری از شهروندان است، شاید کمتر کسی بداند که در داخل آن چه خبر است و روزگار بر اهالی این مرکز چگونه می گذرد.

تصمیم گرفتم حالا که روز مادر است به سراغ کودکان ثمین تابی بروم و احساس آنها را درباره مادر بدانم، با هماهنگی که قبلا انجام شده وارد مرکز می شوم، ورودی شیرخوارگاه اتاق نگهبانی است، بخش بعدی اتاق انتظار برای افرادی است که ناآشنا هستند و اجازه ورود به محل نگهداری کودکان را ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس به بهانه روز مادر گزارش می دهد میم، مثل مادران شیفتی!

فارس به بهانه روز مادر گزارش می دهد میم، مثل مادران شیفتی!