مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 14:162019-02-24سياسي

موزه انقلاب و دفاع مقدس قم از «حاشیه» تا «متن»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سال 1389 بود که در جریان سفر پُر خیر  و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، تأسیس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این شهر به تصویب رسید تا قم هم به عنوان یکی از کلانشهرهای مهم کشور، صاحب این موزه شود، پروژه ای که اگرچه در برخی سال ها به دلیل عدم تأمین بودجه متوقف شد؛ اما اکنون روزهای پایانی پیش از افتتاح فاز نخست خود را سپری می کند.

این پروژه قرار بود در سال جاری و به مناسبت جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شود و حتی سید محمدرضا هاشمی، سرپرست چند روزه استانداری قم در چند ماه گذشته از افتتاح آن در دهه فجر 1397 و حتی با حضور یکی از مقامات عالی رتبه نظام خبر داد که البته محقق نشد.

پس از گذشت این تاریخ، سخن از افتتاح فاز نخست این موزه پیش از آغاز نوروز 1398 و با توجه به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی طرح مطرح شد تا مسافران نوروزی هم از بازدید آن بی نصیب نمانند و البته در همین روزهای اخیر بود که استاندار قم از 15 خرداد 1398 برای افتتاح سخن گفت و تأخیر بیشتر افتتاح را نیز قابل قبول و توجیه پذیر ندانست.

به نظر می رسد امروز آن چه بیش از این بحث های تبلیغاتی اهمیت دارد ضرورت ترویج روحیه ایثار و شهادت و ارائه معارف انقلاب و دفاع مقدس در قالب فناوری های جذاب و نوین مانند تصاویر سه بعدی، دیوارهای نقش برجسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه انقلاب و دفاع مقدس قم از «حاشیه» تا «متن»

موزه انقلاب و دفاع مقدس قم از «حاشیه» تا «متن»