مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 12:002019-02-24سياسي

آیین تجلیل از مادران شهدا برگزار شد


مراسم تجلیل از مقام مادران شهدا به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس با حضور مریم مجتهدزاده، ریاست سازمان و جمعی از مادران شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم مجتهدزاده که در مراسم تجلیل از مقام مادران شهدا سخن می گفت بیان کرد: مادران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری جامعه بوده و خواهند بود.

بی تردید خلوص و تلاش هایشان، الگویی برای نسل جوان کشورمان بوده و امید است که با تکریم و احترام به آنان، بتوان یاد عزیزانشان را گرامی داشته و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما با تأسی از اعمال و رفتار امام حسین (ع) درس فداکاری و وفاداری و از خودگذشتگی و شجاعت و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند، بی شک آموزگاری داشته اند به نام مادر که در دامان پرمهر او و در کلاس درس او، به این مقام رسیدند.

مجتهدزاده گفت: مادران شهدا بصیرترین افراد و بالاترین مصداق آنانند، زیرا مادران شهدا فرزندانشان را به دست خویش راهی جبهه ها نمودند و پس از شهادتشان نیز ضمن داشتن احساسات قوی مادرانه مصالح اسلام و نظام مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از مادران شهدا برگزار شد

آیین تجلیل از مادران شهدا برگزار شد