مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 07:262019-02-24سياسي

احیا ساعت گل هم زمان با نوروز 98/ ساعت گل با حفظ اصالت اولیه بازسازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شیراز، جهانبخش میرزاوند با اعلام این خبر به اهمیت ویژه ساعت گل در حافظه جمعی مردم شیراز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شهر شیراز  از گذشته با عنوان شهر گل وبلبل شهرت داشته ساعت گل که ترکیب زیبایی از زمان و گل است تبدیل به یک اِلمان ماندگار در اذهان شهروندان شیرازی و مسافران این شهر شده است.

وی با بیان اینکه ساعت گل  به رغم گذشت زمان همچنان جزیی جدانشدنی از خاطره جمعی مردم شیراز است، عنوان کرد: در سال های گذشته به علت انجام عملیات عمرانی ایستگاه مترو در میدان امام حسین شاهد غیبت ساعت گل بوده ایم اما سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز  قصد دارد با پایان این عملیات عمرانی  با احیا این اِلمان به بازسازی بخش مهمی از خاطره جمعی مردم بپردازد.

میرزاوند اقدام ماندگار گذشتگان در ایجاد این نماد شهری را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: تلاش شده است تا ساعت گل با اصالت و ظاهر اولیه خود بازسازی شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز همچنین از تلاش ها و پیگیری ها برای ثبت ملی این نماد تاریخی شهر شیراز خبر داد.

ساعت گل با ظاهر قدیمی اما سیستم پیشرفته احیا می شود محمدمهدی حسین پور، طراح و سازنده ساعت گل نیز در خصوص تاریخچه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیا ساعت گل هم زمان با نوروز 98/ ساعت گل با حفظ اصالت اولیه بازسازی می شود

احیا ساعت گل هم زمان با نوروز 98/ ساعت گل با حفظ اصالت اولیه بازسازی می شود