مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اسفند 1397 ساعت 03:552019-02-24ورزشي

براتچی: ترجیح می دهم کمان را زمین بگذارم تا به شخصیتم توهین شود!


وقتی مسئولان فدراسیون تیروکمان ارزشی برای کمانداران قائل نیستند و کماندار تیم ملی از هیچ حقوق و مزایایی برخوردار نیست، - براتچی: ترجیح می دهم کمان را زمین بگذارم تا به شخصیتم توهین شود! عضو تیم ملی کامپوند زنان گفت: وقتی مسئولان فدراسیون تیروکمان ارزشی برای کمانداران قائل نیستند و کماندار تیم ملی از هیچ حقوق و مزایایی برخوردار نیست، ترجیح می دهم کمان را زمین بگذارم تا به شخصیتم توهین شود.

پریسا براتچی عضو تیم ملی کامپوند که افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد، درباره علت خداحافظی خود از تیم ملی تیروکمان اظهار کرد: در طی 7 سالی که عضو تیم ملی کامپوند بودم و تمام زندگی ام در تیروکمان خلاصه می شد، نه از حقوق مشخصی برخوردار بودم و نه بیمه شده بودم.

بنابراین وقتی مسئولان ارزشی برای کمانداران قائل نیستند در این شرایط بد اقتصادی چرا باید زندگی خود را هزینه ی رشته ای کنم که هیچ آینده ای برای من ندارد.

وی گفت: در طی این سال ها حتی در شرایطی که مدال کسب می کردم عملکرد مسئولان به گونه ای نبود که برای تداوم کار در من ایجاد انگیزه شود.

من قصد داشتم در بازی های آسیایی جاکارتا خداحافظی خود را از تیم ملی اعلام کنم اما به دلیل حواشی که برای من و مجید قیدی در جریان بازی ها پیش آمد، ترجیح دادم پیش از حد وارد حاشیه نشوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براتچی: ترجیح می دهم کمان را زمین بگذارم تا به شخصیتم توهین شود!

براتچی: ترجیح می دهم کمان را زمین بگذارم تا به شخصیتم توهین شود!