مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 23:062019-02-23سياسي

آیت الله مؤمن در شورای نگهبان بسیار مؤثر بود


عباسعلی کدخدایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، ارتحال آیت الله مؤمن را به روحانیت و حوزه های علمیه تسلیت گفت و اظهار کرد: فقدان این شخصیت، خلأ بزرگی را در میان علما و محققان ایجاد کرده است چراکه مرحوم آیت الله مومن نه فقط یک فقیه بلکه یکی از ارکان شورای نگهبان بود.

وی اضافه کرد: آیت الله مؤمن در تصمیم گیری های شورای نگهبان بسیار مؤثر بود چراکه افراد حاضر در این شورا، برای نظر این شخصیت احترام خاصی قائل بودند و به رهنمود او عمل می کردند.

سخنگوی شورای نگهبان از زندگی و رفتار ساده آیت الله مؤمن یاد کرد و گفت: بنده از سال 80 درس های زیادی را از سیره و منش این شخصیت فرا گرفتم.

یکی از دغدغه هایی که ما همیشه داشتیم این بود که تغییرات ظاهری در ساختمان شورای نگهبان مورد تایید آیت الله مؤمن باشد چراکه این شخصیت به صورت مستمر تاکید می کرد که باید مراقب باشیم بیت المال را چگونه هزینه می کنیم به عنوان نمونه آیت الله مؤمن یکبار از ما پرسید که طرف دیگر کاغذهای مصوبات که سفید است را چگونه مصرف می کنید؟ وی ادامه داد: آیت الله مؤمن در حوزه های دینی نیز دقت بسیاری داشت و پیرامون هر موضوعی بررسی می کرد و گزارش می داد به همین علت گزارش های این شخصیت به صورت ویژه مورد استقبال واقع می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مؤمن در شورای نگهبان بسیار مؤثر بود

آیت الله مؤمن در شورای نگهبان بسیار مؤثر بود