مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 21:512019-02-23اقتصادي

رییس شورای شهر آبادان: نیمی از مراجعات به شورای شهر آبادان برای اشتغال است


رییس شورای شهر آبادان با بیان اینکه باید در روند اجرای پروژه ها از جوانان و مردم جویای کار استفاده شود، گفت: نیمی از مراجعات به شورای شهر آبادان در خصوص مسئله اشتغال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، عبدالله کعبی رییس شورای اسلامی شهر آبادان امروز در آیین کلنگ زنی شهرک مسکونی الماس، اظهار کرد: چندین پروژه مهم با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا است و از شهردار آبادان خواستار حمایت بیشتر از سرمایه گذاران معدود شهر هستیم .

وی افزود: کاهش تشریفات اداری و ایجاد امنیت برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی از مهمترین وظایف شهرداری است؛ متأسفانه کمبود اعتبارات و پرداخت حقوق به عنوان عمده ترین مشکلات شهرداری سبب شده تا کار پیگیری و اتمام پروژه های شهری با تاخیر مواجه شود.

کعبی بیان کرد:  هدف ما حمایت و کمک به مردم است لذا باید در روند اجرای پروژه ها از جوانان و مردم جویای کار این منطقه استفاده شود زیرا 50 درصد مراجعات به شورای شهر در خصوص مسئله  اشتغال است.

رییس شورای شهر آبادان افزود: در بحث پیش فروش واحدها، قیمت کارشناسی به مردم ارائه شود  تا در این خصوص شهروندان نگرانی نداشته باشند؛ دقت، سرعت و کیفیت خوب در اجرای پروژه ساخت شهرک مسکونی را از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی خواسته یم و از شهردار انتظار داریم که به کمک بخش خصوصی برای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر آبادان: نیمی از مراجعات به شورای شهر آبادان برای اشتغال است

رییس شورای شهر آبادان: نیمی از مراجعات به شورای شهر آبادان برای اشتغال است