مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 21:062019-02-23سياسي

فارس گزارش می دهد انتقال آب بن-بروجن برای چهارمحال و بختیاری حیاتی است


در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری موضوعاتی مانند انتقال آب بن- بروجن، کاهش بارندگی، لزوم تصمیم گیری بدون توجه به فشار و لابی و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با حضور معاون وزیر نیرو و جمعی از مدیران استانی برگزار شد و در این آیین احمدرضا سدهی سامانی به عنوان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان معرفی شد.

کمبود تجمیعی بارش در فصل زراعی جاری مجید نظری در این آیین با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در سالیان گذشته سخاوتمندانه نقشی کلیدی در تأمین آب استان های مجاور و حتی کویری را داشته است، گفت: باتوجه به بارندگی های اخیر در این استان هم چنان با کمبود تجمیعی بارش به میزان یک هزار و 300 میلی متر روبرو هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه توسعه پایدار با رعایت الزامات در زمینه های مختلف مدنظر مسؤولان این استان بوده است، عنوان کرد: این استان در سال های اخیر با مشکل تأمین آب برای اجرای طرح های عمرانی که در گذشته تخصیص آب داشته اند، مواجه شده است.

مجهز شدن 90 درصد نقاط برداشت آب در حوضه زاینده رود به کنتورهای حجمی وی اضافه کرد: در راستای مدیریت بهینه آب و کاهش آلودگی در حوض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد انتقال آب بن-بروجن برای چهارمحال و بختیاری حیاتی است

فارس گزارش می دهد انتقال آب بن-بروجن برای چهارمحال و بختیاری حیاتی است