مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 17:352019-02-23سياسي

وجود 500 هزار مهندس در صنعت ساختمان


معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران سابقه 5000 ساله در حوزه مهندسی دارد گفت: هم اکنون جامعه مهندسی کشور بیش از 500 هزار نفر است که باید از این وضعیت برای رونق ساخت و ساز استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مازیار حسینی در همایش روز مهندس که در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ مهندسی کشور 5000 ساله است و اخیراً یک کتابی منتشر شده که این تاریخ در آن ذکر شده است.

وی با بیان اینکه بعضی از آثار مهندسان ایرانی همچون مسجد شیخ لطف الله یا میدان نقش جهان اصفهان تعجب جهانیان را در پی داشته است گفت: البته در تاریخ مهندسی کشور فراز و فرودهایی داشتیم و به طور مثال در دوران قاجار، دغدغه شاهان پیشرفت و توسعه نبود و فکر می کردند در همه زمینه ها باید به خارج متکی باشیم.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی در حوزه راه و مسکن پیشرفت های چشمگیری داشتیم که عمدتاً توسط مهندسان داخلی صورت گرفت و این در حالیست که در تا قبل از انقلاب عمده کارها توسط خارجی ها انجام می شد.

حسینی خاطرنشان کرد: در تمام سال های پس از انقلاب با جنگ و تحریم مواجه بودیم و امروز هم سخت ترین تحریم ها به کشور تحمیل شده است ولی آنچه ما را نجات می دهد تفکر الهی و بسیجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 500 هزار مهندس در صنعت ساختمان

وجود 500 هزار مهندس در صنعت ساختمان