مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 15:102019-02-23اجتماعي

بطحایی: حقوق معلمان متناسب با تورم نیست/ اجرای رتبه بندی از سال 98


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه های آموزشی و پژوهشی امروز نیاز بچه های امروز ما را پاسخ نمی دهد، گفت: اگر برای اجرای زیرنظام های سند تحول همت کنیم می توانیم به روش های جدید برای حل مشکلات آموزش و پرورش دست پیدا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد بطحایی در نشست با فرهنگیان استان، پس از شنیدن صحبت های 4 نفر از نمایندگان معلمان استان، اظهار کرد: تکرار مشکلات معلمان از زبان آنان نویدبخش حل این مشکلات است و چه کسی و کدام مسئول می تواند بگوید درد معلمان و بازنشستگان را نمی داند؟.

وی با بیان اینکه مشکلات کارکنان دولت مخصوصا معلمان حقوقشان است که متناسب با تورم نیست تصریح کرد: همه بخش های کشور باید شرایط کشور را که جنگ جدیدی است که دشمن بر علیه ما ایجاد کرده را درک کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هدف اصلی دشمن در این شرایط رویارویی اقتصادی است و مشکلات کارگران، کارکنان فلان وزراتخانه و دیگر بخش های جامعه شبیه یکدیگر است که ناشی از آثار اقتصادی جنگ دشمن است و باید به این شرایط توجه داشته باشیم.

آموزش و پرورش ما باید طرحی نو برای حل مشکلات دربیندازد، تا جایگاه معلم و آموزش و پرورش خود را پیدا کند.

بطحایی، انگیزه، شایستگی لازم، و بکارگیری علمی آنچه را معلم ما آموخته است از لازمه های معلمی دانست و تصریح کرد: آنچه امروز در صحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بطحایی: حقوق معلمان متناسب با تورم نیست/ اجرای رتبه بندی از سال 98

بطحایی: حقوق معلمان متناسب با تورم نیست/ اجرای رتبه بندی از سال 98