مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 14:312019-02-23پزشكي

انجام معاینات سلامت برای بیش از 17 هزار نیروی آتشنشانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل شرکت شهر سالم در سومین کنگره سلامت مردان با تاکید بر جدی گرفتن اولین نشانه بیماری برای درمان زودهنگام، - ، پسماند و پاکبانی خبر داد و گفت: در بیش از 2500 نفر از آنان، علائم بیماری مشاهده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل شرکت شهر سالم در سومین کنگره سلامت مردان با تاکید بر جدی گرفتن اولین نشانه بیماری برای درمان زودهنگام، گفت: همواره این نگرانی در خانواده ها وجود دارد که چرا مردان، برای پیگیری درمان بیماری خود تمایلی ندارند.

متاسفانه دیدگاه های سنتی که در مورد قوی بودن مردان وجود دارد، باعث شده که مردان در صورت مشاهده علائم بیماری هایشان برای درمان، کمتر به پزشک مراجعه کنند و یا زمانی برای درمان بیماری اقدام کنند که خطر بیماری بالا باشد.

چوبینه با اشاره به اینکه بیش از سه میلیون از جمعیت را زنان سرپرست خانوار تشکیل داده است، گفت: بیش از نیمی از زنان سرپرست خانوار، همسرانشان را در اثر بیماری از دست داده اند.

ما در حوزه سلامت باید هم توجه به کاهش مرگ و میر در اثر بیماری داشته باشیم و هم تلاش کنیم که حمایتگر سلامت زنان سرپرست خانوار باشیم که زندگی خود و فرزندانشان را اداره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام معاینات سلامت برای بیش از 17 هزار نیروی آتشنشانی

انجام معاینات سلامت برای بیش از 17 هزار نیروی آتشنشانی