مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 11:202019-02-23ورزشي

کمانداران ایران برای مسابقات سهمیه المپیک چگونه انتخاب می شوند؟


مدیر تیم های ملی تیروکمان قبل از اعزام به بنگلادش گفت: بعد از ارزیابی کمانداران در بنگلادش، نفرات نهایی اعزامی به مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در هلند مشخص خواهند شد.

- امید نجاری در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از کمانداران ریکرو اعزامی به بازی های اسلامی جام همبستگی که بامداد امروز جمعه راهی بنگلادش شدند، اظهار کرد: بازی های اسلامی جام همبستگی بنگلادش فرصت خوبی برای ارزیابی و محک کمانداران از نظر رکوردی پس از پایان 4 مرحله اردوی آمادگی است تا بتوانیم در پایان این تورنمنت نفرات اعزامی به مسابقات جهانی هلند را مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بنگلادش به دنبال کسب مدال هم هستید یا خیر؟ گفت: هدف اصلی ما ارزیابی کمانداران از نظر میزان آمادگی و رکوردی است.

البته اگر شرایط فراهم باشد، قطعاً به دنبال کسب مدال نیز خواهیم بود.

مدیر تیم های ملی تیروکمان از برپایی اردوی دو هفته ای از ابتدای اردیبهشت در گوانگجو چین برای تیم های ریکرو و کامپوند خبر داد و افزود: برای آمادگی بهتر تیم های ریکرو و کامپوند به جای شرکت در مرحله اول جام جهانی تیروکمان در کلمبیا که فروردین برگزار می شود، تیم به مدت دو هفته برای برپایی اردوی برون مرزی عازم چین می شود و سپس برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی که در شانگهای چین برگزار می شود، 16 اردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمانداران ایران برای مسابقات سهمیه المپیک چگونه انتخاب می شوند؟

کمانداران ایران برای مسابقات سهمیه المپیک چگونه انتخاب می شوند؟