مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 09:412019-02-23سياسي

فارس از یک نام گذاری نامتعارف گزارش می دهد از ملاصدرا تا هاشمی رفسنجانی!


مسؤولین برای نام گذاری اماکن و معابر شهری، باید مبانی اعتقادی مردم و اقتضائات فرهنگی و محلی را در نظر بگیرند، اما اینکه هر کس از هر گوشه شهر، - به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ماجرا از آنجا آغاز شد که همین چند هفته قبل خبردار شدم تابلوی بلوار تعاون توسط شخص یا اشخاصی ربوده شده است، بلواری که کم حاشیه نداشت و ظاهرا چند ارگان خواستار نام گذاری آن به نام خود بودند که از جمله آن بنیاد شهید، اداره برق و.

چند ارگان دیگر بود.

حساس شدم با خودرو یک دور شهر را چرخیدم، اسامی جدیدی در نام گذاری ها به چشم می خورد که قابل تامل بود، البته یکی از شاخص ترین آنها بلوار آیت الله هاشمی بود، بلواری که نام گذاری آن کم حاشیه نداشت، وقتی بهمن ماه سال قبل مسیح الله معصومی شهردار زنجان پیشنهاد نام گذاری خیابانی به نام آیت الله هاشمی را به علت حضور خانواده آن مرحوم در زنجان داد.

شهردار زنجان آن موقع در این باره گفت: فردا قرار است، بزرگداشتی برای آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار شود و خانواده وی نیز به زنجان می آیند، پس با توجه به پیشنهاد مطروحه بهتر است، بحث نام گذاری خیابان را امروز بررسی کنیم.

مسیح الله معصومی پیشنهاد کرد: از تقاطع پلیس به سمت غرب و محور تازه احداث شده و محوری که از پادگان عبور می کند را به نام هاشمی رفسنجانی نام گذاری کنند که هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از یک نام گذاری نامتعارف گزارش می دهد از ملاصدرا تا هاشمی رفسنجانی!

فارس از یک نام گذاری نامتعارف گزارش می دهد از ملاصدرا تا هاشمی رفسنجانی!