مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 07:012019-02-23فرهنگي

فارس از نبود نگارخانه در شرق مازندران گزارش می دهد بهشهر؛ نگارستانی بدون نگارخانه


شرق مازندران با محوریت بهشهر اگرچه حداقل 3 هزار هنرمند هنرهای تجسمی دارد اما هنوز هیچ مکان استاندارد یا نگارخانه برای ارائه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قصه پُرغصه بی توجهی به توانمندی های بومی تمامی ندارد و هنرمند و دانشجو و صنعتگر و مبتکر نمی شناسد، طرح ها و ایده ها و سرمایه های زیادی به دلیل بروکراسی های اداری یا سهل انگاری و گاهی هیچ انگاری، سر از آن سوی مرزها یا در حالت خوش بینانه سر از استان ها و شهرهای مختلف درمی آورند.

جای دوری نمی رویم در همین شهرستان بهشهر، طرح دانش بنیان در حوزه پسماند توسط یکی از جوانان مطرح شد اما به دلیل بی توجهی و عدم حمایت، به دیگر شهرستان استان رفت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت، باوجود اینکه بهشهر در زمره شهرهایی است که بیشترین تحصیلکرده دانشگاهی را دارد اما به همان میزان نیز فارغ التحصیل بیکار دارد.

بگذریم، هنرمندان بهشهری نیز از آن دسته تحصیلکرده هایی هستند که کمتر مورد توجه قرار می گیرند یا به آنها توجهی نمی شود، می گویند اصلاً هنر و هنرمند در این آشفته بازار چه گلی به سر مملکت خواهند زد؟ به جای حمایت از آنها می توانیم یک همایش 400 نفره برگزار و به نام خودمان ثبت کنیم!     همین تفکرات مسموم است که هنرمندان ناچار می شوند برای عرضه و نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس از نبود نگارخانه در شرق مازندران گزارش می دهد بهشهر؛ نگارستانی بدون نگارخانه

فارس از نبود نگارخانه در شرق مازندران گزارش می دهد بهشهر؛ نگارستانی بدون نگارخانه