مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 اسفند 1397 ساعت 03:562019-02-23بين الملل

گفت و شنود/ مدرک!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، کیهان در گفت و شنود امروزش نوشت: گفت: در اسفندماه 95 یکی از مدعیان اصلاحات و از عوامل فتنه آمریکایی اسراییلی 88 در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود اگر این دولت (دولت روحانی) نبود قیمت پراید به 50 میلیون .

- یارو می گفت صدها بار خودمو به مریضی زده بودم و مدرسه نرفته بودم ولی هنوز این معما برام حل نشده، اون دکتری که بعدازظهرش معاینم می کرد و کلی قرص و شربت واسم می نوشت مدرکشو از کجا گرفته بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، کیهان در گفت و شنود امروزش نوشت: گفت: در اسفندماه 95 یکی از مدعیان اصلاحات و از عوامل فتنه آمریکایی اسراییلی 88 در مصاحبه با روزنامه شرق گفته بود اگر این دولت (دولت روحانی) نبود قیمت پراید به 50 میلیون و دلار به 12 هزار تومان می رسید و قیمت سکه 3 میلیون تومان می شد .

گفتم: حالا که در دولت کنونی همه این اتفاقات فاجعه بار و پلشت افتاده است چه می گوید؟! گفت: ای عوام! مگر وقتی گفتند برجام همه تحریم ها را لغو می کند! و گفتند امضای کری تضمین است! تورم تک رقمی می شود! و… حالا که برعکس شده به روی خودشان می آورند که انتظار داری به خاطر وعده های پوچی که داده اند شرمنده باشند؟! گفتم: یارو می گفت صدها بار خودمو به مریضی زده بودم و مدرسه نرفته بودم ولی هنوز این معما برام ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و شنود/ مدرک!

گفت و شنود/ مدرک!